Administratief Medewerker Parttime (20-24 uur)

Word jij enthousiast van een veelzijdige administratieve functie en maak je graag deel uit van een professioneel team? EVC Centrum Nederland bied je die kans

De functie

In deze afwisselende functie zorg jij er parttime (20-24 uur) voor dat de administratie van het team steeds weer helemaal up-to-date is, zodat onze deelnemers en klanten altijd goed geïnformeerd en tevreden zijn over de EVC-trajecten. In het traject van Erkennen Verworven Competenties bewaak je zorgvuldig het overzicht over de verschillende administratieve taken en voer je deze zoveel mogelijk zelf proactief uit. Daarnaast sta je klanten en professionals telefonisch te woord en beheer je de gezamenlijke email inbox.

Je werkt in een professioneel en enthousiast team aan de advisering en verkoop van EVC -en assessmenttrajecten. Verder schrijf je deelnemers in voor EVC-trajecten en EVC-HR workshops en plan je intake -en assessmentgesprekken in voor de EVC-adviseurs en portfoliobegeleiders. Tevens bewaak je de doorlooptijden van de EVC-trajecten, behoud je het overzicht over beoordelingstermijnen, zorg je voor een correct facturatieproces en verstuur je tijdig ervaringscertificaten naar de deelnemers.

Het profiel

Deze rol betreft een veelzijdige administratieve functie binnen een dynamische commerciële organisatie, waarin je het hoofd koel houdt en een proactieve bijdrage levert aan het succes van team.


Jij hebt:

  • Een afgeronde MBO-opleiding
  • 1 a 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Een hoge mate van verantwoordelijkheidsgevoel
  • Een nauwkeurige wijze van overzicht creëren en bewaken
  • Een hulpvaardige instelling, zowel richting collega's als klanten
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
  • Het vermogen om snel te schakelen tussen taken

De organisatie

We waren al ambitieus toen we in 1996 begonnen en dat zijn we nog steeds. Het is onze missie om werkend Nederland naar een hoger plan te brengen en jongeren voor te bereiden op een succesvolle toekomst. Wij motiveren, stimuleren en faciliteren (toekomstige) werkenden zodat ze hun leven lang kunnen blijven doorleren. Dat geldt ook voor onze eigen medewerkers. Heel logisch, vinden wij.

Je kunt nog zo ambitieus en succesvol zijn, zonder werkplezier is het niet de moeite waard. Daarom hebben we altijd bewust gebouwd aan een werkcultuur waar het prettig toeven is. Waardoor een aangename wisselwerking ontstaat tussen ons en nieuwe mensen die zich bij ons aansluiten.

Ons aanbod

Eén van de grote voordelen van werken bij NCOI Groep is natuurlijk dat wij alle soorten opleidingen aanbieden. Ook aan onze eigen mensen. Daarmee kunnen wij je alle kennis en vaardigheden aanreiken die jij nodig hebt voor het waarmaken van al je ambities.

We investeren in elkaar met tijd, energie en aandacht. Wij bieden onze mensen een plek die gekenmerkt wordt door een nuchtere cultuur, een plek waar ze volkomen zichzelf kunnen zijn. Een gezonde verhouding tussen werk en privé. Natuurlijk met prettige arbeidsvoorwaarden.